nota dahi


Aku kembali yaw!

Dalam Kalut Ribut Hasyim Bazooka Terkencheng Dalam Seluar #2

Midah Lenggok menjeling manja. sengaja bibirnya yang lebih seksi berbanding pelakon-baru-yang-tak-berapa-nak-berbakat Kilafairy dimuncung sediki ala Marilyn Monroe. sampai sahaja Midah Lenggok di hadapan Hasyim Bazooka, satu senyuman diberi. terserlah lesung pipit kiri kanan Midah Lenggok. terpengsan ahlil mesjid Kampong Seri Merenek dikerjakan senyuman itu. dan secepat itu juga anak dara itu berlalu pergi, meninggalkan Hasyim Bazooka hampir kesawanan.

setelah susah payah berjalan terkepit-kepit pulang ke rumah setelah gagal menyetat motosikalnya, Hasyim Bazooka tidak terus ke bilik ayer seperti biasa. ya, biasaya setelah bersiul-siul melihat gadis cantik Hasyim Bazooka akan masuk ke bilik airnya, memicit mandian buih Dettol Cool ke tapak tangan dan bermulalah aktiviti kurang senonoh sehingga dia inzal. kali ini lain. kali ini Hasyim Bazooka duduk di beranda mengatur strategi.

ya, azamnya untuk menjadikan Midah Lenggok mangsa nafsunya akan dia laksanakan.

malam ini akan dia mengerjakan Midah Lenggok seperti seekor kuda jantan baka Arab melahap lobak merah. malam ini akan dirembes segala air dari tubuhnya kepada Midah Lenggok. malam ini malam penentuan! kalau bukan malam ini, mungkin Hasyim Bazooka akan mati terbeliak mata kerana tidak terlunas hajat.

malam itu, selepas masyarakat Kampong Seri Merenek ke mesjid menunaikan solat Isyak, Hasyim Bazooka terhendap-hendap di rumah Midah Lenggok yang didiami gadis itu dengan neneknya Tok Jurah yang juga pernah menjadi mangsa Hasyim Bazooka beberapa tahun lalu. namun diketahui umum bahawa Tok Jurah sedang berada di Mekah menunaikan umrah sambil membeli-belah.

maka mengendaplah Hasyim Bazooka akan Midah Lenggok yang ketika itu sedang mahu ke jamban untuk mandi. Hasyim Bazooka tak nampak semua. cuma nampak kaki saja cukuplah. itu pun bisa buat Hasyim Bazooka berimajinasi.

kaki Midah Lenggok separas betis itu masih berbalut kain batik. dalam samar lampu kuning bilik Midah Lenggok, Hasyim Bazooka menyaksikan pertunjukan 'strip tease' kata omputih.



...bersambung. lap hidung, ya...



4 comments:

Dark Half said...

cepat sambung. dari semalam lagi hidung aku tak berenti berdarah

martini said...

sabar. aku perlu mengkonstruksikan tulisan dengan betul kerana apa yang terfikir di benak terlalu berkecamuk.

seperti memilih gula-gula dalam tepung. perlu dapat gula-gula perisa yang betul, dan tepung tak comot di muka.

ghost writer said...

darkhalf,rosak teruk dalaman ko nih..

seekor kuda jantan baka arab melahap lobak merah!!!.sial lah!!

Martini Muaz said...

hahaha!
kemooonn! :p

Pembaca Setia