nota dahi


Aku kembali yaw!

Dalam Kalut Ribut Hasyim Bazooka Terkencheng Dalam Seluar #3 [Almost Finale]

betis Midah Lenggok licin. macam diguna Veet. Hasyim Bazooka nampak sehelai batik terlucut, tersungkur di hujung kaki Midah Lenggok. kemudian celana dalam Midah Lenggok yang berwarna hitam. seterusnya kutang warna sama. gumpalan kain itu disepak Midah Lenggok, tepat ke lubang di mana mata Hasyim Bazooka mengintai.

walaupun lubang itu kecil tapi bau Midah Lenggok  menusuk rongga hidung Hasyim Bazooka. bau bunga kemboja. harum. misterius.


Hasyim Bazooka terasa segala bulunya meremang. adakah dia berdebar-debar untuk meroket Midah Lenggok? sungguh aneh rasanya. seperti ada mata memerhati, saja.

bunyi pintu dibuka dan ditutup beberapa kali mengetuk lamunan indah Hasyim Bazooka. dari sudut rumah itu dia ternampak pintu dapur terbuka. cahaya lampu malap menerjah keluar, menyelimut siluet berbentukbadan menggiurkan untuk seketika sebelum hilang.

Midah Lenggok berkemban tuala saja keluar ke jamban yang terletak dalam lima meter dari pintu dapur. bunyi selipar jamban gadis itu yang diseret menggegar jiwa Hasyim Bazooka. tekadnya lebih padu. bagaimana sekali pun, apa pun cara akan diragut kegadisan Midah Lenggok, gadis paling cantik kampung itu.

dengan lutut sedikit ketar, Hasyim Bazooka merapati pintu jamban yang dalamnya diterangi sinar lilin samar-samar. memang menguji kesabaran. kalau perempuan lain, Hasyim Bazooka tak tunggu lama. dia terus terkam saja. tapi untuk Midah Lenggok lain pula. biar dia nikmati tubuh perawan Midah Lenggok dengan matanya dulu, barulah...Midah Lenggok membelakangi intaian Hasyim Bazooka seraya menanggalkan tuala separuh jalan. terserlah belakang badan yang halus kulitnya.

oh Midah, cantiknya! 

"abang Hasyim ke tu?"

Hasyim Bazooka pekup mulut. mana tahu itu dia? adakah pujian penuh nafsu tadi bergema keluar dari mulut juga?

"Midah tahu, abang Hasyim kan? hihi, abang ni malu-malu pula sama Midah." kata Midah Lenggok dengan suara lunak tanpa memandang ke arah intaian Hasyim Bazooka.

bunyi cucuran air jadi selingan antara dialog bisu Hasyim Bazooka degan suara lunak merdu Midah Lenggok. "Midah sudah lama tahu abang Hasyim mahukan Midah. kalau abang Hasyim berani, masuklah. Midah juga sudah lama tertunggu-tunggu akan abang."

dengan nafsu membara, Hasyim Bazooka menolak pintu jamban yang sengaja dibuar tidak berkunci...





...tahan dulu. bersambung. hihi....


7 comments:

ghost writer said...

kau buat aku membayangkannya...

Lucifer said...

-.- tangguh pula...

martini said...

ghost: i take that as a compliment :)

Lucifer: nak berjimak pun kena perlahan-lahan, jangan gopoh.

Dark Half said...

mungkin juga midah lenggok seekor hantu..auu

martini said...

haha! teruskan meneka. auuuu!

Edy said...

ahhhh! boleh gila dibuatnya!

martini said...

ahhh! jom ke hospital

Pembaca Setia