nota dahi


Aku kembali yaw!

Berita Hairan Edisi 20 September 2012

KUALA LUMPUR, 20 Sept:

Seorang pengurus besar sebuah syarikat swasta di Kuala Lumpur ditemui mati disula dari punggung tembus ke mata kiri menggunakan besi rel cangkuk langsir di hadapan rumahnya di sini. Mulutnya disumbat najis anjing dan perutnya dibelah dan diisi sampah. Mengikut bedah siasat, semua kecederaan itu berlaku sebelum kematian. 

Dikatakan mangsa ingin membuktikan bahawa tiada apa-apa yang boleh menyakiti mahupun menyebabkan kematiannya. Kenyataan ini diterima daripada salah seorang pekerja mangsa yang pertama menemui mayatnya. 

"Saya menemui mangsa tertonggeng disula lalu saya kuis-kuis dengan hujung kaki. Maklumlah manusia zaman ini suka berpura-pura. Saya ingat dia begitulah. Eh! Rupanya dah mati." tambah pekerja mangsa yang hanya ingin dikenali sebagai Martini Rianita Marseilles Muaz (III).

"Eh! Rupanya dah mati!" komen pekerja mangsa sambil mengibas rambutnya.

Pihak polis mengklasifikasikan kes ini sebagai bunuh diri kerana nota bertulis "Saya rasa saya takkan dibunuh." yang diberikan oleh pekerja mangsa tersebut kepada polis dengan tandatangan mangsa, Che Rosman Kassim.

Kesian. 




5 comments:

lavender harum wangi said...

Ehmm, sabar jela.

faraherda.razalan said...

Dasattt!

Fadhlan Roslan said...

whip whip. haha

mentega^^terbang said...

beneran ini..
nota bertulis itu..haha..ku kira bercanda..

dari huruf pertama hingga keakhir keren!

Unknown said...

kahkahkah

Pembaca Setia